Odpowiedzi

2009-12-16T18:41:53+01:00
Karina + Basia =35lat
2Karina = basia - 5
karina =x
basia= y

{x+y=35
{2x=y-5

{x+y=35
{2x+5=y

{x+2x+5=35
{2x+5=y

{3x=10
{2x+5=y

{x=10
{20+5=y

{x=10 - karina
{y=25 - basia
Odp: Karina ma 10 lat , a Basia ma 25 lat

;))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:41:47+01:00
Pisalem juz dzis to zadanie

karina x
basia y

x+y=35
2x=y-5

x=35-y
70-2y=y-5

x=35-y
75=3y

x=35-y
y=25

x=10 - karina
y=25 - basia

mad cos bardzo podobne to zadanie masz do mojego co poprzednio pisalem ;p
http://zadane.pl/zadanie/253275
2009-12-16T18:43:36+01:00
Karina + Basia = 35 lat
2k+5= b

k+ 2k+5= 35 /-5
2k+5= b

3k=30
2k+5= b

k= 10
b= 35-10= 25

odp Karina ma 10 lat, a Basia 25 lat.
:):)