Odpowiedzi

2009-12-16T18:48:47+01:00
Modle się, chodzę do kościoła, pomagam innym,szanuje blizniego i jego własnosc,nie niszcze cudzego mienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:15:25+01:00
To że Polska jest krajem chrześcijańskim znaczy to, że wierzymy w narodziny pana Jezusa, śmierć pana Jezusa .Ale także to, że wierzymy w jego śmierć. Ale także to, że możemy kontynuować wiarę w Jezusa i być chrześcijanami.
Moje świadectwo temu jest takie, że wierzę w Boga, chodzę do kościoła, modlę się. Ale także moimi świadectwem tego jest to, że szanuje bliźniego i jego własność. Nie niszczę także cudzego Mienia i także pomagam innym.
2009-12-16T19:16:32+01:00
Polska jest krajem chrześcijańskim - to znaczy, że większość ludzi wyznaje tą religię i jest ona w tym kraju w pełni akceptowana i nie spotyka się z różnego rodzaju ośmieszeniem.
O wierze możemy świadczyć nosząc przy sobie różaniec, swoją postawą, pełnym uczestnictwem na niedzielnych mszach, lub np. spotkaniach oazowych.