Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:44:40+01:00
PIĘCIORO DZIECI

m.pięcioro dzieci
d.pięciorga dzieci
c.pięciorgu dzieci
b.pięciorga dzieci
n.pięciorgiem dzieci
m.pięciorgu dzieci
w. pięcioro dzieci !


tylko to potrafię ;p
2 3 2
2009-12-16T18:45:56+01:00
M.dwoje nożyc/ pięcioro dzieci
D. dwojga nożyc/pięciorga dzieci
C.dwojgu nożycom/pięciorgu dzieciom
B.dwoje nożyc/pięcioro dzieci
N.(z)dwojgiem nożyc/pięciorgiem dzieci
Msc.(o) dwojgu nożyc/ pięciorgu dzieci
W! dwoje nożyc/pięcioro dzieci:)
1 5 1