Odpowiedzi

2009-12-16T18:45:08+01:00
Spartanin jest to mieszkaniec Sparty .
Podczas wycieczki w góry panowały spartańskie warunki.
5 3 5
2009-12-16T18:44:15+01:00
Spartanin to mieszkaniec Grecji
Młodzi chłopcy żyli w spartańskich warunkach.
Spartańskie wychowanie uczyło żyć młodych spartanczyków po spartańsku..

xD
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:44:57+01:00
Spartanin z Grecji był jednym z najsilniejszych w tym kraju.
Pani Helena żyje w spartańskich warunkach.
Ten chłopak żyje po spartańsku.
W tym domu panuje spartańskie wychowanie.
10 4 10