Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:49:36+01:00
Maria Wesoła Żmigród 12.10.2009rok
ul.Morelowa 2\4
Żmigród 55-140
Joanna Wójt
ul. Polna 1
Żmigród
Podanie o stypendium
Uprzejmię proszę o wydanie mi stypendium szkolnego na rok 2009\2010. Pieniądze ze stypendium chciałabym przeznaczyć na zakup książek oraz niezbędnych przyborów szkolnych.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby

z poważaniem
podpis własnoręczny

2009-12-16T18:59:20+01:00
[Imiona i miejscowości oraz daty zmień według własnego uznania ;) ]

Alicja Nowak Słupsk,16.12.2009
ul.Wiosenna 4
76-200 Słupsk
tel.888-762-980
e-mail- [email protected]
Szanowna Pani
Marlena Kowalska

Podanie

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyznanie mi -Alicji Nowak stypendium (np.) naukowego.
Swoją prośbę uzasadniam świetnymi wynikami w nauce i nienagannym
zachowaniem.Moja średnia zeszłego roku wynosiła 5,8.Brałam udział w wielu konkursach naukowych np. z biologi,matematyki,chemi,histori oraz geografi.W tych konkursach zajmowałam nie niższe miejsce niż 3.
Mam nadzieję ,że przychyli się Pani pozytywnie do rozpatrzenia mojej prośby.

( odręczny podpis C(: )
Alicja Nowak