Przez działkę w kształcie kwadratu przeprowadzono po przekątnej ścieżkę. Jaką długość ma ścieżka, jeśli powierzchnia działki wynosi 25 arów?
Ja już obliczyłam, że bok tego kwadratu (działki) wynosi 50 m. Tylko coś mi ta ścieżka nie wychodzi. Proszę o pomoc. Pilne.

3

Odpowiedzi

2009-12-16T18:48:14+01:00
2009-12-16T18:48:49+01:00
50√2m - długość przekątnej kwadratu o boku 50m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:48:41+01:00
D=a√2
a=50m
d=50√2m
Odp.Ścieżka ma 50√2m