Podkreśl informacje dotyczące arytmii serca:


a)Może doprowadzić do utraty przytomności
b)Przedsionki i komory kurczą się jednocześnie
c)krew w naczyniach krwionośnych płynie w nieregularnym tempie
d)narządy otrzymują za dużo tlenu
e)skurcze serca zachodzą w sposób nieregularny

3

Odpowiedzi

2009-12-16T18:46:29+01:00
E)skurcze serca zachodzą w sposób nieregularny
a)Może doprowadzić do utraty przytomności
1 5 1
2009-12-16T18:45:35+01:00
Wydaje mi się że odpowiedź a jest prawidłowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:47:51+01:00
E, a, c
Powinnaś znaleźć wszystko w wikipedii na temat arytmii serca
1 5 1