Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:49:47+01:00
Ciepłe:Brazylijski- Ameryke Południową
Zatokowy - Amerykę Północna
Wschodnioaustralijski -Australia
Norweski - Europa
Kuro Siwo - Azja
zimne:Peruwiański - Ameryke Południową
Bengualski - Afryka
Oja Siwo - Azja
Zachodnioaustralijski - Australia
Kalifornijski - Ameryka Północna
3 5 3
2009-12-16T18:51:47+01:00
Prądy ciepłe:
Atlantyk: Północnorównikowy, zatokowy, Północnoatlantycki
Pacyfik: Północnorównikowy, Północnopacyficzny

Prądy zimne :
Atlantyk : Kanaryjski, Labradorski
Pacyfik: Kalifornijski, Oja-siwo ,
Ocean spokojny : Antarktyczny Prąd Okołobiegunowy
4 3 4