Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T18:47:53+01:00
Dużo dyktand jest w necie.
http://www.dyktanda.net/

:)
1 2 1
2009-12-16T18:47:49+01:00
Pewnego dnia krl ktry miał dobry hmor,

kpił pocztwkę w rzędzie pocztowym.

Pocztwkę chciał wysłać do kochanej ktra

dała sie w podrż. Na pocztwce było

dwch chłopw, ktrzy stali na pol z

pięknym widokiem. Na dworze była szarga i

t i wdzie na niebie czarne chmry, w

oddali widać było gry i lasy. Krl patrząc

na pocztwkę popadł w zadmę i podnisł

swj blaszany garnszek w ktrym był jego

lbiony napj.




Pemek największą pygodę peył we

Weśni. Pebudziła go poranna mawka.

Żal było wychodzić z ciepłego łóka, ale

postanowił obrócić pykrość w art.

Wyobraał, sobie e zdobędzie tytuł

najlepszego dziennikaa, za reporta który

napisze. Wybierał się nad moe wraz z

mistem Gegoem. Właśnie pyszedł

na dwoec kiedy usłyszał peraźliwy

kyk. Py dewie obok stróówki

kątali się członkowie młodzieowej

druyny wioślay. Oni take podąali

nad moe na zawody eglarskie z dworca we

Weśni.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:50:21+01:00
Chiczycy maj ry, Wgrzy gulasz, Francuzi szampan, Włosi owoce morza, a ja dla zagorzałych
miłoników przysmaków kulinarnych przygotowałem co zupełnie ekstra, przepis na sałatk warzywn
po polsku.
Bierzemy trzy due marchewki, pietruszk i ziemniaki w łupinach.
Wrzucamy to wszystko na wrztek, który gotuje si w olbrzymim rondlu.
Kiedy warzywa bd obgotowane, moemy je wycign i pokroi w kostk.
Najlepiej kroi si noem z zbkami w kształcie trójktów.
W lodówce kadej kucharki znajduje si z pewnoci słój majonezu.
Majonez wrzucamy do pokrojonych warzyw i cało mieszamy warzchwi.
Najbardziej podana jest warzchew z drewna.
Absolutnie nie naley si zgadza na zwykł łyk z elaza, bo taka łyka moe zepsu smak potraw.
Kiedy składniki połcz si, moemy doprawi nasz sałatk.
Uywamy przerónych przypraw; pieprzu, oregano, bazylii.
Nie zapominajmy, jak wana jest sól. Najlepiej, jeeli jest gruba, to znaczy ma bardzo due kryształki.
Nie bójmy si ich gruboci, bo gdy due grudki rozpuszcz si w sałatce, pozostawi po sobie
wyłcznie esencj smaku.
Wszystkim Polakom ycz smacznego.
1 5 1