Rozwiąż lagogryf(krzyżówka).
1.Popularny kwiat uprawiany w Holandii.
2.Państwo w Europie o największym odsetku powierzchni znajdującej się poniżej poziomu morza.
3.Budowane już w XII wieku przez Holendrów jako ochrona przed zalaniem nisko położonych obszarów.
4.Stolica Holandii
5.Jeden z najbardziej cenionych produktów rolnictwa holenderskiego.
6.Używano ich do osuszania pól od XV do XVII wieku w Holandii.

P.S.JAK CZEGOŚ NIE WIECIE TO NAPISZCIE TYLKO TO CO WIECIE ;P;)

2

Odpowiedzi

2009-12-16T18:55:12+01:00
1.Tulipan
2.Holandia
3.Grobla
4.Amsterdam
5.ser
6.wiatraki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:59:15+01:00
1.Tulipan
2.Holandia
3.Grobla
4.Amsterdam
5.ser
6.wiatraki
4 4 4