Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:22:26+01:00
1 Chrystus jest synem bożym kapłani dziełem stworzenia
2 Chrystus był kapłanem doskonałym, człowiek nie jest doskonały
3 Złożył pełną doskonałą ofiarę z samego siebie, kapłan czyni to symbolicznie
te są najważniejsze, możesz jeszcze dorzucić że Jezus chrzcił ludzi słowem a nie wodą, jeśli znajdę coś jeszcze dorzucę prywatną wiadomością ale na moje oko to wszystko.
jeszcze jest różnica, Chrystus był jedynym kapłanem, w kościele zaś jest ich wielu i obowiązuje hierarchia.
2009-12-16T21:27:31+01:00
Chrystus jest twórcą kapłan stworzeniem.
Chrystus chodził pieszo będąc na każde wezwanie.Kapłani poruszają się środkami lokomocjii przeważnie samochodami.
Chrystus był bez grzechu. Kapłani mają swoje słabości Chrystus doskonale wypełniał wolę Bożą, a z kapłani czasami błądzą.
Chrystus złożył z siebie dobrowolną ofarię za nasze grzechy, od kapłanów nie wymagane jest tak wielkie poświęcenie.
Prowadził ascetyczny tryb życia, kapłani mają w tym względzie wiencej swobody