Odpowiedzi

2009-12-16T18:52:32+01:00
Wydaje mi się że nie,ponieważ kłamstwo jest straszne i zawsze wyjdzie na jaw.Chyba że to drobne kłamstwo to wtedy tak;]
Pozdrawiam;]
1 4 1
2009-12-16T18:54:56+01:00
Miłość nie może usprawiedliwiać kłamstwa ponieważ jeżeli ktoś jest w sobie zakochany to nie może nikogo okłamywać .. tylko powinien powiedzieć z góry co go gnębi.
Moim zdaniem nie można usprawiedliwiać się miłością . ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:57:11+01:00
Moim zdaniem miłość nie może usprawiedliwić kłamstwa. Zresztą tak naprawdę to na żadne kłamstwo nie ma usprawiedliwienia, tym bardziej w miłości. Gdy się kogoś kocha, a tylko wtedy możemy powiedzieć, że istnieje miłość, pod żadnym pozorem nie wolno kłamać. Nawet najgorsza prawda jest lepsza niż malutkie kłamstewko. Okłamując kochaną przez nas osobę, ranimy ją i sprawiamy, że traci do nas zaufanie. Wtedy pojawić się mogą jakieś podejrzenia, insynuacje, a od tego już tylko krok do nienawiści. Takie są właśnie konsekwencje kłamstwa.