Odszukaj informacji w swoim komputerze:
jaki masz procesor - jego model i podstawowe parametry
jaką masz płytę główną
pamięć RAM i jej rodzaj
twardy dysk - model i jego pojemność

Na Już. Mogą być dane z waszego komputera, byle były poprawne...

2

Odpowiedzi

2009-09-10T23:31:32+02:00
Procesor AMD Athlon X2 4800+(2,4 GHz)/Intel Pentium 4, 3,6 GHz
Pamięć 2GB
Grafika nVida Ge Force 7800 x2 (w układzie SLI)/ATI Radeon x850
Dysk twardy 400 GB,RAID
Naped optyczny Nagrywarka DVD DL
Złącza USB, FireWire, SATA
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T23:52:02+02:00
Procesor - Intel Core 2 Duo e7200, taktowany jest zegarem 2.53GHz (9.5x266MHz) i posiada 3MB współdzielonej pamięci cache poziomu drugiego

płyta główna - ASUS P5Q

pamięc ram - OCZ 2GB (dwie kości po 1GB) DDR II 800MHz

dysk twardy - Samsung 320GB model HD322HJ


dane nie są z mojego komputera, ale znam się troche na tym i są poprawne

pozdrawiam