Pokój na poddaszu ma podłogę w kształcie kwadratu o boku 4 m i skośny sufit. W najniższym punkcie sufit znajduje się na wyskości 1,5m, w najwyższym punkcie na wyskości 3 m. Ile metrów sześciennych powietrza jest w tym pokoju?

3

Odpowiedzi

2009-12-16T18:58:16+01:00
Pp=4*4
Pp=16m²
V₁=a*a*h
V₁=4*4*1.5
V₁=24m³
V₂=Pp*1/2H
V₂=16*1.5m
V=48m³
Vc=2*48m³
Vc=96m³
1 1 1
2009-12-16T18:59:34+01:00
Pp=4*4
Pp=16m2
V1=a*a*h
V1=4*4*1.5
V1=24m3
V2=Pp*1/2H
V2=16*1.5m
V2=48m3
Vc=2*48m3
Vc=96
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:00:27+01:00
4x4x1,5+0,5x4x4x1,5=24+12=36m^3
1 1 1