Odpowiedzi

2009-12-16T19:01:40+01:00
Na pewno, zaprosiłabym osobę ubogą, która nie ma,gdzie spędzić świąt, ponieważ w taką noc nikt nie powinien zostać sam, kiedy inni cieszą się i radują.

;))
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:04:29+01:00
Wolne miejsce zostawia się przy stole wg tradycji. Jest ono dla przybysza, który nie ma rodziny, domu i nie ma z kim zjeść posiłku wigilijnego. Tradycja została ustalona na podstawie przybycia św. Józefa wraz z Maryją, która miała rodzić i nie mieli gdzie się udać. To miejsce jest zostawione dla nieprzewidzianego gościa.
1 5 1