Proszę o tłumaczenie : )

Santa baby, just slip a sable under the tree, for me
Been an awful good girl
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa baby, a '54 convertible too, light blue
I'll wait up for you dear Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Think of all the fun I've missed
Think of all the fellas that I haven't kissed
Next year I could be just as good
If you'd check off my Christmas list
Boo doo bee doo

Santa baby, I wanna yacht and really that's
Not a lot
Been an angel all year
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa honey, one thing I really do need, the deed
To a platinum mine
Santa baby, so hurry down the chimney tonight

Santa cutie and fill my stocking with a duplex, and checks
Sign your 'X' on the line
Santa cutie, and hurry down the chimney tonight

Come and trim my Christmas tree
With some decorations bought at Tiffany
I really do believe in you
Let's see if you believe in me
Boo doo bee doo

Santa baby, forgot to mention one little thing, a ring
I don't mean on a phone
Santa baby, so hurry down the chimney tonight
Hurry down the chimney tonight
Hurry ... tonight



2

Odpowiedzi

2009-12-16T19:10:56+01:00
Santa baby, just slip sable pod drzewem, dla mnie
Były okropne Good Girl
Santa baby, so hurry down tonight komina

Santa baby, '54 Cabrio także jasnoniebieski
I'll wait up for you dear Santa baby, so hurry down tonight komina

Think of all the fun I've missed
Pomyśl o wszystkich chłopaki, że nie całował
W przyszłym roku mogę być tak samo dobre
Jeśli chcesz sprawdzić off my Christmas list
Boo doo bee doo

Santa baby, I wanna yacht and really that's
Nie za dużo
Been an angel all year
Santa baby, so hurry down tonight komina

Santa miodu, jedno co naprawdę potrzebują, czyn
Do kopalni platyny
Santa baby, so hurry down tonight komina

Santa cutie i wypełnić moje hodowli z dupleksu i kontroli
Sign your 'X' na linii
Santa cutie, i pośpiechu przez komin tonight

Come and trim my Christmas tree
W przypadku niektórych ozdób zakupionych u Tiffany'ego
Naprawdę wierzę w Ciebie
Zobaczmy, czy wierzysz we mnie
Boo doo bee doo

Santa baby, forgot to mention one little thing, pierścień
Nie chcę na telefon
Santa baby, so hurry down tonight komina
Pospiesz się przez komin tonight
Szybciej ... tonight
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:12:37+01:00
*Santa* dziecko, po prostu (dopiero co) ślizgają się *sable* pod drzewem, dla mnie Jest straszna dobra dziewczyna *Santa* dziecko, tak (więc) przyśpieszają na dół *chimney* dziś wieczorem *Santa* dziecko, '54 wymienialny też, oświetlają (zapalać) granatowe JA będzie czekać na was *dear* *Santa* dziecko, tak (więc) przyśpieszają na dół *chimney* dziś wieczorem Myślą o całej zabawie JA ma przepuścił (przepuszczony; był nieobecny) Myślą o całym *fellas* co (żeby; który) JA nie ucałował Przyszły rok JA po prostu (dopiero co) mógłby być jak (ponieważ) dobry Jeżeli wy mieliście potrącenie moja lista Bożego Narodzenia *Boo* *doo* *bee* *doo*Jest *angel* cały rok (roczny) *Santa* dziecko, tak (więc) przyśpieszają na dół *chimney* dziś wieczorem *Santa* *honey*, jedzicie rzecz JA rzeczywiście robi zapotrzebowanie (niezbędny; potrzebować), deredaktor Do platyna (platynowy) kopalnia (wydobywać; mój) *Santa* dziecko, tak (więc) przyśpieszają na dół *chimney* dziś wieczorem*Santa* *cutie* i zapełniają moje przechowywanie z dupleksem, i sprawdzenia Podpisują wasz '*X'* na linii (wiersz) *Santa* *cutie*, i przyśpieszają na dół *chimney* dziś wieczorem Przybył (przybywać; wchodzić; wszedł) i uporządkowują (przycinać) moje drzewo Bożego Narodzenia Z niektórymi dekoracjami kupił (kupiony) przy *Tiffany* JA rzeczywiście robi wierzą w was Niech widzieć jeżeli wy wierzycie w mnie *Boo* *doo* *bee* *doo*Santa baby, forgot to mention one little thing, a ring
I don't mean on a phone
Santa baby, so hurry down the chimney tonight
Hurry down the chimney tonight
Hurry ... tonight
1 4 1