Odpowiedzi

2009-12-16T19:02:30+01:00
Generalnie to nie ma znaczenia, tylko że np jak piszesz list FORMALNY
to musisz pisac pełne formy, a to jest tylko skrócona forma
5 2 5
2009-12-16T19:04:18+01:00
Will a 'll to jest to samo tylko np masz He will a możesz miec He'll
i znaczy to samo tylko jest to w pewnym sensie skrót.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:04:15+01:00
Jest to zupełnie obojętnie `ll jest to po prostu skrót od will