Odpowiedzi

2009-12-16T19:08:04+01:00
Człowiek wpływa na klimat i to bardzo jednak niestety negatywnie. Ludzie budują różne elektrownie, które wypuszczają z kominów szkodliwe "dymy"- substancje. Kupując w sklepie różne dezodoranty, które zawierają freony przyczyniamy się do powiększania dziury ozonowej, a ozon chroni naszą planetę. Nasza planeta prze szkodliwe substancje, które produkuje człowiek jest coraz częściej niszczona m.in. przez smog, kwaśne deszcze. Tworzy się w taką "szklarnie".
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:09:47+01:00
1)No przez człowieka powstaje coraz więcej elektrowni i kopalń. W skutek czego przez dym tworzy się dziura ozonowa czyli powłoka przepuszcza coraz więcej światła i jest ciepło.

2)Ludzie wycinają drzewa a bez drzew jest coraz miej tlenu i jest bardzo gorąco.Przykładem jest pustynia nie ma ani jednego drzewa przez to jest tam tak gorąco.A drzewa chronią przed zbyt dużym oddziaływaniem słońca na ziemię