Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:06:49+01:00
Egotyzm (łac. ego – ja) - przesadne kierowanie zarówno własnej, jak i cudzej uwagi na siebie samego, nieustanne myślenie o sobie i nadmierne zajmowanie się własną osobą (niezależnie od tego czy jest ono pozytywne czy negatywne) przy jednoczesnym zajmowaniu swoją osobą całego otoczenia.
2009-12-16T19:07:12+01:00
Egotyzm (łac. ego – ja) - przesadne kierowanie zarówno własnej, jak i cudzej uwagi na siebie samego, nieustanne myślenie o sobie i nadmierne zajmowanie się własną osobą (niezależnie od tego czy jest ono pozytywne czy negatywne) przy jednoczesnym zajmowaniu swoją osobą całego otoczenia.
2009-12-16T19:08:28+01:00
Egotyk osoba odnosząca się do wszystkiego z egotyzmem patrząca tylko na własne dobro.
1 1 1