Zad 1
wartość liczbowa wyrażenia 1000 a +100b + c dla a=2 b=7 c=3

zad 2
wartością liczbową wyrażeniaa 2x-(x²-5) dla x=-2 ?

zad 3
które z podanych wyrażeń algebraiznych przyjmuje dla x=5 i y=¹₂
a (¹₂ 5x-10y) B 2x-2y+1 C ¹₂x+15y-5 D⁴₉(x-y)²+1

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:10:31+01:00
1. 1000a+100b+c=1000*2+100*7+3=2000+700+3=2703
2.2*(-2)-(-2²-5)=-4-(4-5)=-4-(-1)=-5
2009-12-16T19:12:18+01:00
1. 1000 * 2+ 100 * 7 + 3= 2000 + 700 + 3 = 2703