Odpowiedzi

2009-12-16T19:15:32+01:00
-4(½x - 2)-4=2(-x + 2)
-2x+8 = -2x+4
-2x+2x= 4-8
0x= -4

2x(x - 1)= 2(x-1)(x + 3)
2x2 - 2x = 2x2+4x-6
2x2-2x2 -2x-4x = -6
-6x= -6
x=1

4x - 3z -2(y - 2)---> ? cos zle przepisalas chyba...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:17:53+01:00
A) -4(½x - 2)-4=2(-x + 2)
-2x+8-4=-2x+4
-2x+2x=4-8+4
x = 0

b) 2x(x - 1)= 2(x-1)(x + 3)
2x²-2x=2x²+4x-6
2x²-2x²-2x-4x=-6
-6x=-6
x=1

c) 4x - 3z -2(y - 2)
4x-3z-2y+4