Odpowiedzi

2009-12-16T19:10:22+01:00
Patrioci to np żołnieże walczący dobrowolnie za wolnośc ojczyzny lub ludzi eobchodzący w nalezyty sposób święta narodowe.
2009-12-16T19:10:35+01:00
Patryiotyzm np... Kochac tylko to co polskie wybierac różne rzeczy z polski


Np.. polacy na emigracji którzy wracaj po latach chociaż im tam dobrze !!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:15:27+01:00
Patriotyzmem dla mnie jest umiłowanie i oddanie własnej ojczyźnie
oraz godne reprezentowanie naszego narodu.
Co można zrobić, by zostać patriotą?
- nie naśmiewać się ze sposobu obchodzenia różnych świąt lub zabaw regionalnych
- można brać udział w wyborach
- nie zaśmiecać ulic, lasów, parków
- nie rysować po murach itp.

Jak dobrze rozwiązałam to prosze o naj ;]
z góry dziex . ;]
1 5 1