Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:24:19+01:00
A) 0,4x+0,3y=1,4
0,1x+3y=2,3

4x+3y=14
0,1x+3y=2,3

3y=14-4x
0,1x+14-4x=2,3
-3,9x=-11,7

x=3
y=2/3

b) 1/2x-2y=8
2x+5y=6

x=4y+16
8y+32+5y=6
13y=-26

y=-2
x=8

c) 1/2x-3/4y=0
2/3x+1 1/4y=9

2x=3y
8x+15y=108
12y+15y=108
27y=108

y=4
x=6

d)3x+4y=1 2/3
6x+3y=1 1/4

3x+4y=5/3
6x+3y=5/4

6x=10/3-8y
6x=5/4-3y

10/3-8y=5/4-3y
10/3-5/4=5y
25/12=5y

y=5/12
x=0





2009-12-16T19:30:20+01:00
A)
4x+3y=14
0,1x+3y=2,3

3y=14-4x
0,1x+14-4x=2,3
-3,9x=-11,7

x=3
y=2/3

b) 1/2x-2y=8
2x+5y=6

x=4y+16
8y+32+5y=6
13y=-26

y=-2
x=8

c) 1/2x-3/4y=0
2/3x+1 1/4y=9

2x=3y
8x+15y=108
12y+15y=108
27y=108

y=4
x=6

d)

3x+4y=1 2/3
6x+3y=1 1/4

3x+4y=5/3
6x+3y=5/4

6x=10/3-8y
6x=5/4-3y

10/3-8y=5/4-3y
10/3-5/4=5y
25/12=5y

y=5/12
x=0
1 5 1
2009-12-16T19:46:38+01:00
A)
4x+3y=14
0,1x+3y=2,3

3y=14-4x
0,1x+14-4x=2,3
-3,9x=-11,7

x=3
y=2/3

b) 1/2x-2y=8
2x+5y=6

x=4y+16
8y+32+5y=6
13y=-26

y=-2
x=8

c) 1/2x-3/4y=0
2/3x+1 1/4y=9

2x=3y
8x+15y=108
12y+15y=108
27y=108

y=4
x=6

d)

3x+4y=1 2/3
6x+3y=1 1/4

3x+4y=5/3
6x+3y=5/4

6x=10/3-8y
6x=5/4-3y

10/3-8y=5/4-3y
10/3-5/4=5y
25/12=5y

y=5/12
x=0
1 5 1