Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:11:38+01:00
To jest rownej wagi bo w koncu kazdy ma po jednym killograme ;)
2 5 2
2009-12-16T19:10:49+01:00
Heh przecież jest to i tu po 1 kg!
to jak może być inaczej;]
są takiej samej wagi:D
1 5 1
2009-12-16T19:13:17+01:00
No wiadomo 1 kg stali ;p
Ale Aby jednak powiedzieć dokładnie jak ciężki, trzeba podać jego gęstość. nio ale tak czy owak stal jest cięższa nio ;*
1 5 1