Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:15:57+01:00
Zaimponowało mi to że Maria Skłodowska Curie wiedząc że z tym co robi może zagrozić swoje życie robiła to dalej. Nie patrząc na siebie ale na innych żeby było im lepiej.Gdyby nie ona kto wie jak by leczono wiele chorób. Moim zdaniem powinno być więcej takich odkrywców.:)))))))))**
1 4 1
2009-12-16T19:16:24+01:00
Dla mnie najbardziej zainspirowoło mnie to że była pierwszą chemiczka i nie bała się tego co ja czeka bo robiła wszystkie eksperymenty bez zabezpieczenia chciała zrobic ważny krok w dziejach ludzkosci. I to zrobiła teraz jest bardzo znana na świecie.
2009-12-16T19:36:30+01:00
To że wynalazła taki pierwiastek jak polon i nazwała go na cześć Poski