Odpowiedzi

2009-12-16T19:19:31+01:00
X - waga Ani I 31,5
y - waga Bogdana I 38,5
x + y - suma wag I 70
70 - suma wag I 70

x+4 = y-3
x+y=70

x+7=y
x+y = 70

x+7-y=0
x+y = 70

2x+7=70
2x = 63
x = 31,5

x+y = 70
y = 70-x
y = 70-31,5
y = 38,5

Bogdan waży 38,5 kg, a Ania 31,5kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:33:05+01:00
Y-waga bogdana
x-waga ani

x+y=70
x+4=y-3 / *(-1)

x+y=70 /
-x-4+y-3=0 /+

y-4+y-3=70
2y=77
y=38,5kg -waga bogdana
x=31,5kg- waga ani