Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:21:15+01:00
L.POJ L.MN.
M.koloseum kolosea
D.koloseum koloseów
C.koloseum koloseom
B.koloseum kolosea
N.(z) koloseum (z) koloseami
M.(o) koloseum (o) koloseach
W.koloseum! kolosea!


M.spodnie
D.spodni
C.spodniom
B.spodnie
N.(ze) spodniami
M.(o) spodniach
W.spodnie!
2009-12-16T19:23:20+01:00
l.poj. l.mn.
M. koloseum kolose-a spodnie
D. koloseum kolose-ów spodn-i
C. koloseum kolose-om spodni-om
B. koloseum kolose-a spodnie
N. z koloseum z kolose-ami ze spodni-ami
Msc. o koloseum o kolose-ach o spodni-ach
W. koloseum! kolose-a! spodnie!

W przypadku liczby pojedynczej wyrazu spodnie nie mam jej!