Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:25:26+01:00
1. (x+½)² -(x-1)(x+1)=16
x²+x+1/4-(x²-1)=16
x²+x+1/4-x²+1=16
x+1/4+1=16
x=16-1/4-1
x=14 i 3/4

2. -(x-4)²=(3-x)(3+x)
-(x²-8x+16)=9-x²
-x²+8x-16 =9-x²
8x=9+16
x=25/8
x=3 i 1/8
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T19:26:19+01:00
X²+ x+ 1/4 -(x²-1)=16
x²+x +1/4 - x²-1=16
x=16 - 1- 1/4
x=14¾


-(x² -8x +16)= 9-x²
-x² +8x -16 = 9-x²
8x=9 +16
x=25/8
x= 3⅛