Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:32:09+01:00
Tak, ponieważ występowanie stawów zalicza człowieka do grupy stawonogów. Jest to główna cecha tej grupy organizmów.
9 2 9
2009-12-16T19:34:26+01:00
Stawonogi- to zwierzeta mające odnóża członowe połaczone ze soba ruchomo za pomoca stawów.


Moim zdaniem człowiek nie jest zaliczany do stawonogów ponieważ tylko zwierzeta skorupiaki, owady czy tez pajeczaki posiadaja odnóża.
5 5 5