Odpowiedzi

2009-12-16T19:22:27+01:00
Uważam ze zachecajaca Robinson nauczyl sie wiele podczas tej podrozy. Zdobyl wielkie odswiadczenie. Z chlopaka wyrosl na prawdziwego mezczyzne jedynym minusme bylo to ze przez wiele lat nie mail tam przyjaciele.a gdy spotkal pietaszka dowiedzial sie czy, jest prawdzwa przyjazn
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:25:02+01:00
Powieść "Robinson Cruzoe" nie jest lekturą zachęcającą do przygód na własną rękę, gdyż przystosowany człowiek do wygód na własną rękę może, na przykład umrze z głodu, nie potrafiąc znaleźć pożywienia tłumacząc się że "Nie mogłem znaleźć spożywczaka".
Pamiętajmy więc że wyruszając w wyprawę w nieznane musimy, by świadomi swego czynu gdyż może to zaważyć na naszym losie a nawet życiu!
1 4 1