Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:25:59+01:00
6,65 zł - 7%
x zł - 100%


7x=665 /:7
x= 95 zł 95 + 6,65 = 101,65


Odp: Państwo Kucharscy za obiad w restauracji Łakomy zapłacili 101,65 zł.

( Tak myślę :) )
2009-12-16T19:27:06+01:00
Już to kiedyś rozwiązywałam na lekcji xD

Odpowiedź : Państwo Kucharscy zapłacili 95 złotych . < = Bez napiwku.


95 zł + 6,65 zł = 101,65 zł. <= Z napiwkiem .


Obliczenia ktoś już podał powyżej :DD


A i odpowiedzi sa poprawne bo pisze na końcu podręcznika xD
2009-12-16T19:30:46+01:00
Miałem to na lekcji wczoraj
;)))))))))))************


101zł i 65 groszy z napiwkiem a bez to będzie 95zł

Życze powodzenia na matmnie:)))))