Odpowiedzi

2009-12-16T19:27:48+01:00
20 cm- jedno ramię
24cm- drugie ramię
28,8cm- trzecie ramię
22,8cm- czwarte ramię
20+24+28,8+22,8=95,6 cm
odp. obwód wynosi 95,6 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:29:35+01:00
20cm÷5=4cm
4cm×6=24cm-długość górnej podstawy
24cm×20%=24cm×0,2=4.8cm
24cm+4,8cm=28,8cm-długość dolnej podstawy
28,8cm-6cm=22,8cm-długość drugiego ramienia
20cm+24cm+28,8cm+22,8cm=95,6cm-obwód trapezu
Odp.:Obwód tego trapezu wynosi 95,6cm.
2009-12-16T19:32:30+01:00
5/6 = 20
1/6 = 4
6/6 = 24

(24 * 20%) + 24 = 28,8

28,8 - 6 = 22,8

20 + 24 + 28,8 + 22,8 = 95,6 [cm]