Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:27:30+01:00
1. piękny jak Apollo, Narcyz, Adonis
2. mądra jak Atena
3. silny jak Herkules
4. zuchwały jak Odys
5. bogaty jak Krezus
2009-12-16T19:27:32+01:00
Piękny jak ...Afrodyta
mądra jak ...Atena
silny jak...Herkules, Achilles
zuchwały jak...Tytan
bogaty jak ... Pluton, Zeus
2009-12-16T19:28:15+01:00
Piękny jak Narcyz
mądry jak Atena
silny jak Herkules
zuchwały jak Odys
bogaty jak Krezus