Odpowiedzi

2009-12-16T19:28:39+01:00
Boże narodzenie jest wspaniałym świętem.wszyscy siadamy przy wigilijnym stole i zajadamy świąteczne otrzawy i dzzielmy sie oplatkim.u mnie w domu jest tradycją est barszcz czerwony.zaawsze go zajdajamy z pokolenia na pokoleni oraz co roku.adwent jest świętem w którym nie można chodzić na dzyskoteki i od czasu do czsu idziemy naroraty
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:30:57+01:00
Boże narodzeniem jest dneiem ktorym narodzil sie pan jezus ..P
Tradycjmai bozego narodzenia jest
- dzielenie sie polatkiem
-ubieranie choinki
-prezenty
12 potraw na stole
-modlitwa
Adwent jest to swieto przypominajace o narodzinach pana jezus .. trwa on 4 niedzele afwentowe
na pasterke chodzi sie o godzinie 24 i 25 grudnia..pasterka upamietniamodlitwe gdy pasterze szli do betlejem