Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T15:26:02+02:00
Mars - 3,69 m/s2 (czyli inaczej w niutonach na kilogram [N/kg])
Ziemia (wartość standardowa) - 9,80665 m/s2 (w przybliżeniu to 10N/kg)
Merkury - 3,701 m/s2
Wenus - 8,87 m/s2
Jowisz - 24,79 m/s2
Saturn - 8,96 m/s2
Uran - 8,69 m/s2
Neptun - 11,00 m/s2
Pluton - 0,58 m/s2


nie wiem czy tak ma byc ale tylko tak mialam
1 1 1
2009-09-11T15:27:16+02:00
Mars - 3,69 m/s2
Ziemia - 9,80665 m/s2
Merkury - 3,701 m/s2
Wenus - 8,87 m/s2
Jowisz - 24,79 m/s2
Saturn - 8,96 m/s2
Uran - 8,69 m/s2
Neptun - 11,00 m/s2
Pluton - 0,58 m/s2
(czyli inaczej w niutonach na kilogram [N/kg])
1 1 1
2009-09-11T17:05:54+02:00
Merkury - 3,701 N/kg
Wenus - 8,87 N/kg
Ziemia - 9,80665 N/kg w przybliżeniu 10 N/kg
Mars - 3,69 N/kg
Jowisz - 24,79 N/kg
Saturn - 8,96 N/kg
Uran - 8,69 N/kg
Neptun - 11,00 N/kg
2 4 2