Odpowiedzi

2009-12-16T19:27:34+01:00
Przyczyną radości pisarza może być sława i szacunek.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:29:30+01:00
Pisarz nabrał weny i ma ciekawy pomysł na swoją powieść, książkę lub to, że właśnie wydał powieść i jest pewien, że będzie ona fenomenem wśród dzisiejszej klasyki.
2009-12-16T19:31:09+01:00
Atmosfera w jakiej pisze dzieło literackie, dobra nowina, jego nastrój, wolnośc jego myśli, miłe wspomnienia.