Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:31:17+01:00
Pozytywne:
- przyczyniają się do tworzenia gleby
- podstawowe poźywienie reniferów
- niektóre jadalne dla człowieka
- produkcja leków
- produkcja barwników

Negatywne: powodują szkody w gospodarstwach domowych, m.in. porastając dachy.
1 5 1
2009-12-16T19:33:37+01:00
- organizmy pionierskie
- przyczyniają się do powstawania gleby
- organizmy wskaźnikowe (są wskaźnikami czystości powietrza, wrażliwe na dwutlenek węgla)
- są pokarmem dla zwierząt
- produkują barwniki

- porastają dachy