Odpowiedzi

2009-12-16T19:42:27+01:00
Piotr Rubik, Radosław Majdan, Adam Małysz, Michał Piróg, Julia Kamińska, Natasza Urbańska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:01:09+01:00
Maryla Rodowicz - wygrała w wielu festiwalach i konkursach , a mimo to nie przestała rozwijać swojego talentu i nadal pracuje nad swoją twórczością

Dorota Rabczewska (Doda) - wygrała m.in Bursztynowego Słowika i wygrała na gali ESKA Music Awords .Oprócz tych nagród wygrała jeszcze 28 innych i nadal kontynuuje swoją karierę .

Justyna Pochanke -otrzymała wiele nagród , a jednak nie zrezygnowała z kariery i nadal pracuje jako dziennikarka w telewizji TVN .

Krzysztof Krawczyk - zdobył ogromną ilość nagród i nagrał wiele płyta , a mimo tak wielkiego sukcesu nadal możemy oglądać jego występy na estradzie .


Anna Wiśniewska - była wokalistką zespołu " Ich Troje" , mimo tego że zespół przestał istnieć nadal pracuje nad swoim dorobkiem i nagrywa kolejne płyty.

Andrzej Piaseczny - otrzymał m.in nagrodę "Superjedynki" w trzech kategoriach . Dostał jeszcze wiele innych nagród i wciąż pracuje nad swoim wokalem .


Mam nadzieje żę pomogłam ;}
Pozdro dla ciebie i liczę na naj