Odpowiedzi

2009-12-16T19:33:27+01:00
Zamek Leszczyńskich w Baranowie Sandomierskim
Zamek Krasickich w Krasiczynie
Synagoga w Łańcucie
Zamek Potockich w Łańcucie
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:43:48+01:00
Chełm_ Kościół Rozesłania Apostołów-To najpiękniejszy zabytek sztuki barokowej w Chełmie i jeden z piękniejszych kościołów w regionie.

Polska_ Kaplica Wazów w Katedrze Wawelskiej
Kościół św. Piotra i Pawła w Wilnie
Kościół św. Anny w Krakowie
Kościół Wizytek w Krakowie
Kaplica św. Kazimierza w katedrze wileńskiej
Kościół św. Kazimierza w Wilnie
Klasztor w Pożajściu (Kowno)
Kościół Dominikanów we Lwowie
Sobór św. Jura (Lwów)
5 4 5