Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:51:17+01:00
Kontakt - kontaktowy, kontaktować,
precedens - precedensowy, bezprecedensowy,
sensacja- sensacyjny, sens, sensualizm
kongres- kongresowa,
moment - momentalnie,
8 4 8
2009-12-17T01:04:27+01:00
Wyrazy bliskoznaczne
Kontakt: połączenie, rozmowa telefoniczna
Precedens: precedensowy
Sensacja: wyjatkowe zdarzenie,
Kongres: zjazd
Moment: chwila

[pomyłka, napisalem bliskoznaczne zamiast pokrewnych]
26 4 26