Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:35:25+01:00
Ze wszystkich przedmiotów w szkole najbardziej interesuje mnie matematyka. Lubię rozwiązywać zadania, lubie posiedzieć i pogłówkować, no i oczywiście uwielbiam ten moment, gdy uda mi się rozwiązać jakieś zadanie, nad który musiałem trochę dłużej podumać. Matematyka jest królową wszystkich nauk!
2009-12-16T20:42:44+01:00
Ze wszystkich przedmiotów najbardziej interesuje mnie j.polski. Uwielbiam czytać różne ciekawe teksty i wiersze. Pisząc opowiadania otwieram swoją wyobraźnię, która porywa mnie gdzieś daleko. Moja pani od polskeigo świetnie tłumaczy i z łatwością zapamiętuje ciekawe informacje o naszym rodowym języku.

lub

Najbardziej interesuje mnie j. angielski. Chociaż czasami jest wiele trudnych słów do zapamiętania to i tak bardzo lubię ten język. To on jest najbardzie potrzebny w dzisiejszym świecie. Bez niego nie można podróżować po świecie.