Zad.1. Każdej minuty zanieczyszcza atmosferę 12000 ton tlenku węgla.
Uzupełnij zdanie:
W ciagu jednej godziny do atmosfery ulatuje ...........ton tlenku węgla.
Prosze o jakies rozwiązanie!!!

zad.2.Popielnica , zwierzatko podobne do wiewiórki, zwykle waży 180 gramów. Przed snem jej waga wzrasta do 23 dag. Budząc się na wiosnę jest dwa razy lżejsza niż przed zasnieciem. Po obudzeniu waży:
A) 90 g B) 50 g C) 157 g D) 115 g E) 10 dag
Napisz rozwiazanie!!!

zad.3. Jedna sześćdziesięcioletnia sosna wydziela w ciagu doby tlen pokrywający zapotrzebowanie dla trzech osób.
W Zakopanem mieszka 30000 mieszkańców.
a)Na wytworzenie tlenu dla wszystkich mieszkańców Zakopanego potrzeba:
A).1000 sosen B).10000 sosen C).30000 sosen D).3000 sosen
b). 2535 takich sosen wytwarza tlen dla:
A).2535 osób B). 845 osób C). 7605 osób D). 6535 osób

Bardzo prosze o szybka odpowiedź:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T15:55:09+02:00
Zad. 1
60*12.000=720.000
Odpowiedź: 720.000 ton tlenku węgla

zad. 2
230:2=115
Odpowiedź d

zad. 3
a - B
b - C
1 5 1
2009-09-11T16:23:49+02:00
60*12000=720000
odp:720000
zad2
odp d, bo 230:2-115
zad3
30000:3=10000-B

2535:3=845-b
1 5 1
2009-09-11T16:33:42+02:00
Zad.1.
12000 x 60 = 720 000
W ciagu jednej godziny do atmosfery ulatuje ....720 000.......ton tlenku węgla.

zad.2.
23/2 = 11,5
Po obudzeniu waży:
D) 115 g

zad.3.

a)Na wytworzenie tlenu dla wszystkich mieszkańców Zakopanego potrzeba:
B).10000 sosen
b). 2535 takich sosen wytwarza tlen dla:
C). 7605 osób

1 5 1