Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:40:21+01:00
Święta są dla mnie krótkim a ważnym okresem , ponieważ mogę spotkac się z rodziną najbliższymi połamac się opłatkiem czy tez zjesc wigilijne potrawy . Jak co rocznie u nas w rodzinie jest tak iż każdy każdemu kupuje jakiś mały upominek.
8 3 8
2009-12-16T19:40:37+01:00
Nie wiem, czy o to chodzi, ale spróbuję :)

Dla mnie święta są przede wszystkim możliwością spotkania się w gronie rodziny. Wtedy jest taka miła, świąteczna atmosfera, kiedy człowiekowi od razu lepiej. Możemy wspólnie podzielić się opłatkiem, czy nawet małym drobiazgiem.

Możesz coś jeszcze dopisać.

6 3 6
2009-12-16T19:43:38+01:00
Jedni uwielbiają świąteczną tradycję, inni wolą prezenty, a chyba każdy z przyjemnością odpoczywa i spotyka się z rodziną.
Dla mnie święta są okazją do spędzenia czasu z rodziną, ubieraniem choinki, śpiewaniem kolęd, dzieleniem się opłatkiem czy spożywaniem 12 różnych potraw przy stole wigilijnym.

lecz co wspólnego z narodzinami Jezusa Chrystusa ma tak naprawdę śnieg, choinka, Mikołaj czy 12 potraw na stole wigilijnym? Boże Narodzenie dla mnie i mojej rodziny rozpoczyna nową erę w historii ludzkości, to przyjście na świat kogoś, kto nas zbawił!
9 4 9