Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T19:39:22+01:00
Red gift with yellow ribbon
yellow bell
green mistletoe
colorful candy
Green tree
brown reindeer
white angel
2009-12-16T19:41:22+01:00
red gift with yellow ribbon
yellow bell
green mistletoe
colorful candy
Green tree
brown reindeer

white angel
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T20:02:43+01:00
Red gift with yellow ribbon
yellow bell
green mistletoe
colorful candy
Green tree
brown reindeer
white angel

xD