Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:45:31+01:00
Wlasciwosci gazow:
-nie maja ksztaltu
-nie maja wlasnej objetosci, sa scisliwe i sprezyste
-wypelniaja cala dostepna przestrzen
Wlasciwosci cieczy:
-nie maja wlasnego ksztaltu, przybieraja ksztalt naczynia w ktorym sie znajduja
-ciecze maja wlasna objetosc i trudno je scisnac.

Proszę bardzo mysle ze bedzie dobre bo tak mam w zeszycie od fizyki tak nam podala pani ;))
2 1 2
2009-12-16T19:46:51+01:00
Ciecze- przyjmują kształt naczynia, w którym się znajdują. Ciecze są praktycznie nieściśliwe i bardzo trudno jest zmienić ich objętość

gazy- nie mają własnego kształtu, przyjmują kształt zbiornika w którym się znajdują. Gazy nie mają określonej objętości, są ściśliwe
4 4 4