Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:44:29+01:00
Niestety w czasach spółczesnych życie ludzkie nie jest za bardzo cenione. Powodem tego jest przede wszystkim pogoń za pieniądzem. Ludzie są w stanie zabić, by zdobyć pieniądze. Potrafią bezsumiennie skrzywdzić, nie licząc się z czyimś losem. Coraz mniej osób także wierzy w Boga, a On przeciez glosi, ze kazdy jest równy i ma takie same prawa.
1 5 1
2009-12-16T19:45:58+01:00
Uważam, że nie. Ludzie współcześni nie szanują życia, ani zdrowia. Widać to chociażby po tym jaka jest ilość alkoholików, narkomanów. Osoby szanujące własne życie nie robią takich rzeczy wręcz są przeciwni.
1 4 1