Odpowiedzi

2009-12-16T19:48:37+01:00
Najlepsze kakao na
każdą porę dnia! ;D
2009-12-16T19:52:51+01:00
Czekoladowy zawrót głowy.
Chwila słodkości.
Czekoladowa przyjemnośc.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:56:23+01:00
Kakao "czekuś" to najlepsze kakao zrobione z najwyśmienitszych czekolad na świecie. Poczuj się jak w niebie i skosztuj go , a poczujesz ze swiat przestaje istniec zanurzajac usta w tej małej przyjemnosci.