Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:53:41+01:00
Sądzę, że książka bardziej wzbogaca człowieka niż film. A wskazuje na to kilka istotnych argumentów.
Po pierwsze czytając książkę możemy w bardzo łatwy sposób przyswoić ortografię i gramatykę, szczególnie, gdy należymy do tzw. wzrokowców. Czytając ksążki rozwijamy także własną wyobraźnie.
Nie można również zapomnieć o tym, że czytając poszerzamy zasób naszego słownictwa, co również przydaje się w życiu.
5 3 5
2009-12-16T20:07:58+01:00
Prawdopodobniej lepiej przeczytać książkę niż film.
Moim zdaniem lepiej przeczytać książkę , gdyż poszerzamy swoje słownictwo i ortografię nad którą uczniowie musimy pracować.
W filmach występuję dużo błędów rzeczowych i wyrazowych więc wolę czytać książki i poszerzać swoją wiedzę.
A więc radzę czytać książki.
Lepiej jest czytać książki.
2 5 2