Odpowiedzi

2009-12-16T19:54:34+01:00
Hmm jeśli chodzi o Religie ^
To raczej Jan Paweł II .
Pomagał ludziom i jednoczył ich.
Jego słowa docierały zarówno do młodzieży i dorosłych.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:32:53+01:00
Matka Teresa z Kalkuty była niezwykłą zakonnicą która całe swoje życie poświęciła biednym bezdomnym dzieciom. Okazała im miłosierdzie, miłość i troskę. Bez wahania pomagała ludziom chorym i zaniedbanym. Bezgranicznie kochała i ufała Bogu.
14 4 14