Odpowiedzi

2009-12-16T19:53:57+01:00
Ebenezer po przemianie stał sie miły pomagał biednym, od pzrypomnienia przeszłości przez ducha scrooge polubiał święta :)
8 2 8
2009-12-16T19:54:23+01:00
Scroog po przemianie stał sie bardziej chojny, miły, ciepły, otwarty na ludzi towarzyski i wyrozumiału. Wcześniej nie lubił z nikim przebywac. Nie interesowały go problemy ludzi ani jego wspolnik. Nie przejmowal sie chorymi i biednymi
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T19:54:18+01:00
Po przemiana Scrooge zaczął zauważać ,że nie którzy nie są tak bogaci i nie mają tyle szczęścia co on. Zaczął pomagać, wspomagać. Zrozumiał co to jest dobro i szacunek do drugiej osoby. Wie ,że zrobił źle i będzie już lepszym człowiekiem. Zmienił nastawienie do ludzi. Pomógł małemu Timmiemu ;)
12 3 12